Starbloggarit
Eippa- Otin tähän postaukseen kuvia erilaisista asusteista ja vaatteista yms.Te lukijat saatte valita onko juttu hot vai not. Muistakaa oma mielipide! Tässä tulisi nyt niitä kuvia:

Minttu5656- Kirjoitan nyt aiheesta, joka on minulle tärkeä, mutta josta ollaan varmasti monta mieltä. Homot ja lesbot ja bi-seksuaalit nimittäin.

Roselle9927
- Ihanaa, nyt on oikea kunnon talvi! Täällä pääkaupunkiseudullakin on paljon lunta. Ja sitä tulee koko ajan lisää! Onhan se kauniinnäköistä, kun ulkona on valkoinen näkymä ja lunta tupruttaa.

humility27
- Ideani oli siis näyttää teille kaksi ihan erillaista tyyliä. Toinen niistä on erittäin persoonallinen, toinen taas 'tyypillinen' stardoll tyyli. Itse välitän kummastakin.


Digitte- Stardollissa on tällainen ''itse tehdyt hiukset'' villitys joten päätin tehä niistä postauksen.

tihyada00- Bonjour Bizoun uusin mallisto on ihanan tavallinen, mutta sitä voi kruunata erikoisuuksilla. Bizou on Stardollin ensimmäisiä kauppoja ja sieltä löytyy ihania luonnon muodosta poimittuja ideoita vaatteisiin. Olen ihastunut tähän :D

mumelimuu28
- Välillä on niitä päiviä, kun masentaa tai on tylsää: Pidä Disney-prinsessapäivä!

Zasmine.Ostin itselleni tässä vähän aikaa sitten näitä onepiecejä, jotka siis löytää ideniTee-nimisestä kaupasta. Nyt minun mallini päällä koristaa leopardikuosinen onepiece.

Minttu5656- Itse olen kovin "kiinnostunut" meikeistä, ja Stardollissa meikkaaminen on tosi monipuolista. Meikkejä on aika paljon, joten siitä riittää tarpeita, joilla luoda persoonallinen tyyli!

tihyada00- Uusi mallisto on hyvin värikäs ja monen mieleen mallistossa on räikeitä värejä, että ihania kuvioita. Minulla tarttui muutakin, kuin uudesta mallistosta 2 vaatetta mukaan, myös yksi vyö.

Mainos
TUTUSTU STARBLOGGAREIHIN
Candy-8-24 Lue myös: "Sisustusta"
ekomodel28 Lue myös: "Design-hiukset"
Meude34 Lue myös: "Varokaa huijareita!!"
humility27 Lue myös: "Kesäinen meikki"



